Bijna... - Reisverslag uit Melissant, Nederland van Marc Vroegindeweij - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Melissant, Nederland van Marc Vroegindeweij - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg Marc

28 Maart 2014 | Nederland, Melissant

Op naar Litouwen!

Na veel voorbereidingen is het dan bijna zover. 30-03 07.40 vertrek ik vanaf Schiphol via Frankfurt naar Vilnius (hoofdstad Litouwen). Aankomst 13.30 aankomst. Om vervolgens nog een stuk met de bus af te leggen. We slapen daar in appartement in een muziekschool.

26/3: Op school volg ik het Keuzevak IBPV (Internationale Beroeps Praktijk Vorming). We hebben een presentatie gegeven over Litouwen en een gymles in het Engels. Dit is allemaal uitstekend verlopen.

27/3: Gisteren mijn laatste dagje gehad op stage (afd. bewegingsagogie stichting Zuidwester). Ze hebben een waar afscheidsfeest voor mij georganiseerd. In de 2 jaar dat ik daar stage heb gelopen heb ik heel erg veel geleerd en ook heel erg veel gelachen. Supercollega's had ik daar!

28/3 en 29/3: Spullen inpakken, afscheid nemen van vrienden en familie.

Ik houd jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Opleiding: 4e jaars CIOS-Student te Goes. Profiel OBAW (Ortho Bewegingsagoog) Sport: Voetbal bij VVMelissant

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 5467

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 07 Juni 2014

Litouwen

Landen bezocht: